ΘΕΜΑ | Έργα με συμβάσεις παραχώρησης | ||||||||||||||||||
ΗΜΕΡΟΜΗΝΙΑ | 23/2/2006 | ||||||||||||||||||
ΤΥΠΟΣ ΠΑΡΕΜΒΑΣΗΣ | Κοινή Ερώτηση | ||||||||||||||||||
Αριθ. Πρωτ.: 8046 ΕΡΩΤΗΣΗ ΠΡΟΣ ΤΟΝ ΥΠΟΥΡΓΟ ΠΕ.ΧΩ.Δ.Ε. κ. Γ. Σουφλιά
Ο Υπουργός ΠΕ.ΧΩ.Δ.Ε. μιλώντας κατά τη διάρκεια της κοπής της πίτας του Τ.Ε.Ε. την 27-1-2006 μεταξύ άλλων είπε: «Ξεκινήσαμε ένα πρόγραμμα έργων υποδομής πρωτοφανές για τη χώρα και ίσως το μεγαλύτερο στην Ευρώπη αυτή τη στιγμή. Τη διετία 2005-2006 δημοπρατούμε έργα συνολικού ύψους περίπου 15 δις € έναντι των 10,7 δις € σε ολόκληρη τη δεκαετία 1994-2003 (περιλαμβανομένων και των Ολυμπιακών Έργων). Ρυθμός περίπου εξαπλάσιος. Μέσα σ’ αυτά είναι και τα μεγάλα έργα που θα γίνουν με συμβάσεις παραχώρησης, συνολικού ύψους 7 δις €. Είναι τα οδικά έργα που θέλω να τους δώσουμε το όνομα ΄΄δρόμοι της Ανάπτυξης΄΄, που κυριολεκτικά θα αλλάξουν την εικόνα της χώρας!». Υπερηφανεύεται δηλαδή ο κ. Σουφλιάς ότι ξεκίνησε τους μεγάλους οδικούς άξονες και ότι σε 5-6 χρόνια θα τους έχει παραδώσει. Η αλήθεια βεβαίως είναι τελείως διαφορετική άλλα ο κ. Σουφλιάς την παρακάμπτει. Όμως όλοι γνωρίζουν, ότι τα μεγάλα έργα, που θα κατασκευαστούν με συμβάσεις παραχώρησης, δηλαδή η Υποθαλάσσια Αρτηρία Θεσσαλονίκης, το Μαλιακός-Κλειδί, η Ιόνια Οδός, το Κόρινθος-Τρίπολη-Καλαμάτα και Λεύκτρο- Σπάρτη, το Κόρινθος-Πάτρα-Πύργος-Τσακώνα και ο Ε65, αποφασίστηκαν, επιλέχθηκαν και με προκηρύξεις έχουν ξεκινήσει από την Κυβέρνηση του ΠΑ.ΣΟ.Κ. το 2001 εκτός της Υποθαλάσσιας Θεσσαλονίκης που προκηρύχθηκε το 2002. Κατόπιν αυτών ερωτάται ο κ. Υπουργός:
|