ΘΕΜΑ | Περιστασιακή λειτουργία του γραφείου της ΔΕΗ στη Μεσσήνη. |
ΗΜΕΡΟΜΗΝΙΑ | 21/1/2008 |
ΤΥΠΟΣ ΠΑΡΕΜΒΑΣΗΣ | Ερώτηση |
Δημήτρης ΚΟΥΣΕΛΑΣ
ΕΡΩΤΗΣΗ
ΠΡΟΣ ΤOΝ ΥΠΟΥΡΓΟ ΑΓΡΟΤΙΚΗΣ ΑΝΑΠΤΥΞΗΣ & ΤΡΟΦΙΜΩΝ
Θέμα: Περιστασιακή λειτουργία του γραφείου της ΔΕΗ στη Μεσσήνη.
Οι καταναλωτές της ΔΕΗ στη Μεσσήνη Ν. Μεσσηνίας διαμαρτύρονται για την κατά περίσταση λειτουργία του τοπικού γραφείου της ΔΕΗ, το οποίο απασχολεί μόνο μια υπάλληλο, με αποτέλεσμα όποτε αυτή ασθενήσει ή χρειαστεί να λάβει άδεια, το γραφείο να παραμένει κλειστό.
Το εν λόγω γραφείο κλείνει αρκετά συχνά, οι δε καταναλωτές που επιχειρούν να εξοφλήσουν τους λογαριασμούς τους ή να διεκπεραιώσουν υποθέσεις τους πληροφορούνται από θυροκολλημένο χαρτί πότε θα ανοίξει ξανά.
Επειδή δεν είναι δυνατόν να ταλαιπωρούνται οι καταναλωτές, επειδή η ΔΕΗ αδυνατεί να στελεχώσει επαρκώς το γραφείο Μεσσήνης ή να λάβει μέτρα έγκαιρης αναπλήρωσης για την κάλυψη ασθενειών και αδειών του προσωπικού της,
Επειδή η συγκεκριμένη πρακτική δείχνει, αν μη τι άλλο, έλλειψη σεβασμού της ΔΕΗ στους πελάτες-καταναλωτές της, ενδεχομένως δε σηματοδοτεί επιλογές γενικότερης υποβάθμισης και περιορισμού του δικτύου εξυπηρέτησης των πελατών της στην περιφέρεια,
Επειδή, τέλος, οι επιχειρήσεις δημοσίου ενδιαφέροντος, όπως η ΔΕΗ, οφείλουν να αποτελούν πρότυπο σεβασμού και εξυπηρέτησης του καταναλωτή και να μην εξαντλούν τις προσπάθειες εξοικονόμησης λειτουργικού κόστους για να πετύχουν ακριβώς το αντίθετο,
Ερωτάται ο κ. Υπουργός:
Αθήνα 21 Ιανουαρίου 2008
Ο βουλευτής
Δημήτρης Κουσελάς
|