Δημήτρης Κουσελάς Δημήτρης Κουσελάς

ΗΜΕΡΟΛΟΓΙΟ

Τύπος

ΗΜΕΡΟΜΗΝΙΑ 20/6/2006
Εφημερίδα ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ 20 ΙΟΥΝΙΟΥ 2006

«Δεν καταργείται ο Σιδηροδρομικός Σταθμός Κυπαρισσίας»
ΑΠΑΝΤΗΣΗ ΤΟΥ ΥΠΟΥΡΓΟΥ ΜΕΤΑΦΟΡΩΝ,
Μ. ΛΙΑΠΗ, ΣΕ ΕΡΩΤΗΣΗ ΤΟΥ Δ. ΚΟΥΣΕΛΑ

Εφημερίδα ΘΑΡΡΟΣ 20 ΙΟΥΝΙΟΥ 2006

«ΛΙΑΠΗΣ ΣΕ ΚΟΥΣΕΛΑ
Δεν υπάρχουν προβλήματα στη
σιδηροδρομική σύνδεση της Κυπαρισσίας»

Εφημερίδα ΕΛΕΥΘΕΡΙΑ 20 ΙΟΥΝΙΟΥ 2006

«ΔΗΜΗΤΡΗΣ ΚΟΥΣΕΛΑΣ
Ανεπαρκείς απαντήσεις Λιάπη για το τρένο της Κυπαρισσίας»

Εφημερίδα ΦΩΝΗ 20 ΙΟΥΝΙΟΥ 2006

Απάντηση Λιάπη σε ερώτηση Κουσελά
Δεν κινδυνεύει η λειτουργία του Σιδηροδρομικού Σταθμού
Το Υπουργείο δεν παρδέχεται τα προβλήματα του Σιδηροδρόμου

Το αρμόδιο Υπουργείο Μεταφορών και Επικοινωνιών απαντώντας σε ερώτηση του βουλευτή Μεσσηνίας Δημήτρη Κουσελά, σχετικά με την ιδιαίτερα προβληματική για τους κατοίκους της ευρύτερης περιοχής σιδηροδρομική σύνδεση της Κυπαρισσίας με Αθήνα και Καλαμάτα, δεν παραδέχεται την ύπαρξη των προβλημάτων που ο Μεσσήνιος βουλευτής έθετε με την ερώτησή του.

Αναφερόμενος στην απάντηση του Υπουργού κ. Λιάπη, ο Δημήτρης Κουσελάς δήλωσε τα εξής:

«Κατά τον κ. Υπουργό δεν υπάρχει κανένα πρόβλημα με τις πολλαπλές μετεπιβιβάσεις και με την ταλαιπωρία των επιβατών- κατοίκων της Κυπαρισσίας και γειτονικών χωριών, όταν θέλουν να μετακινηθούν προς Αθήνα και προς Καλαμάτα. Αρκεί, κατά την άποψή του, ότι μειώθηκε κατά 25 λεπτά ο χρόνος για το Intercity και ότι συνδυάζονται τα δρομολόγια με εκείνα του προαστιακού στην Κόρινθο. (Εκεί αρχίζει και τελειώνει, κατά την Κυβέρνηση, η ανάπτυξη της Πελοποννήσου; ) Με την ίδια λογική, τα σιδηροδρομικά δρομολόγια θα ήταν πολύ πιο γρήγορα αν... παρέκαμπταν τις περισσότερες πόλεις της Πελοποννήσου, του μεγέθους και της σημασίας της Κυπαρισσίας! Η εξυπηρέτηση των κατοίκων και των τουριστών έρχεται, προφανώς, τελευταία στις προτεραιότητες του Υπουργείου και του ΟΣΕ !

‘Οσο για την κατάργηση του πρωϊνού τοπικού δρομολογίου Κυπαρισσίας-Καλαμάτας και την ανάθεση της εμπορικής κίνησης σε ιδιωτική εταιρεία, τα ερωτήματά μου έμειναν αναπάντητα, ενω το Υπουργείο προφανώς δεν θεωρεί ότι πρέπει να κάνει κάτι προκειμένου να υπάρξει πιο αποτελεσματική σιδηροδρομική σύνδεση της Κυπαρισσίας με τον Πύργο και την Καλαμάτα. Αντίθετα, πιστεύει ότι με τη γενικότερη (και πολλαπλά καθυστερημένη) αναβάθμιση του σιδηροδρομικού δικτύου της Πελοποννήσου, θα βελτιωθεί (αυτόματα;) και η εξυπηρέτηση των κατοίκων της περιοχής.

Το μόνο «θετικό» στην όλη υπόθεση, αν βέβαια τηρηθεί η διαβεβαίωση του κ. Λιάπη, είναι ότι δεν υπάρχει σχέδιο, ούτε απόφαση για αναστολή λειτουργίας του Σιδηροδρομικού Σταθμού της Κυπαρισσίας.

Καλού-κακού, ας επαγρυπνούμε...»