Δημήτρης Κουσελάς Δημήτρης Κουσελάς

ΗΜΕΡΟΛΟΓΙΟ

Τύπος

ΗΜΕΡΟΜΗΝΙΑ 9/2/2007

Εφημερίδα ΘΑΡΡΟΣ 09 ΦΕΒΡΟΥΑΡΙΟΥ 2007

«ΑΠΑΡΑΔΕΚΤΗ, ΟΠΩΣ ΣΗΜΕΙΩΝΕΙ, Η ΚΑΤΑΣΤΑΣΗ
Ερώτηση Κουσελά για το οδικό δίκτυο της Μεσσηνίας»

Εφημερίδα ΦΩΝΗ 09 ΦΕΒΡΟΥΑΡΙΟΥ 2007

«ΕΡΩΤΗΣΗ ΤΟΥ ΒΟΥΛΕΥΤΗ ΔΗΜ. ΚΟΥΣΕΛΑ
Απαράδεκτη η κατάσταση του εσωτερικού
οδικού δικτύου της Μεσσηνίας
»

Εφημερίδα ΕΛΕΥΘΕΡΙΑ 09 ΦΕΒΡΟΥΑΡΙΟΥ 2007

«Ο Κουσελάς για το οδικό δίκτυο»

Εφημερίδα ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ 09 ΦΕΒΡΟΥΑΡΙΟΥ 2007

"Σκληρού ροκ" συνέχεια...
ΕΡΩΤΗΣΗ ΚΟΥΣΕΛΑ ΜΕ ΑΝΑΦΟΡΕΣ ΣΕ ΜΑΛΑΠΑΝΗ ΓΙΑ ΤΗΝ ΚΑΤΑΣΤΑΣΗ
 ΤΟΥ ΕΣΩΤΕΡΙΚΟΥ ΟΔΙΚΟΥ ΔΙΚΤΥΟΥ ΤΗΣ ΜΕΣΣΗΝΙΑΣ

Ο βουλευτής του ΠΑΣΟΚ κ. Δημήτρης Κουσελάς κατέθεσε Ερώτηση στη Βουλή, προς τους Υπουργούς Εσωτερικών, Δημόσιας Διοίκησης & Αποκέντρωσης και ΠΕ.ΧΩ.ΔΕ, για την απαράδεκτη κατάσταση που επικρατεί στα έργα του εσωτερικού οδικού δικτύου του Νομού Μεσσηνίας. Στην Ερώτηση αυτή, αφού εκθέτει τα σοβαρά προβλήματα καθυστερήσεων στις μελέτες των αντίστοιχων έργων που έχει αναλάβει η Νομαρχιακή Αυτοδιοίκηση Μεσσηνίας, ζητεί την άμεση λήψη μέτρων και, όπου απαιτείται, τη διασφάλιση συμπληρωματικής χρηματοδότησης για να ξεπεραστούν τα προβλήματα, την άμεση χρηματοδότηση του Ριζόμυλος-Κορώνη από το Γ� ΚΠΣ και σαφείς δεσμεύσεις ότι τα έργα του εσωτερικού οδικού δικτύου του Νομού μας θα διασφαλίσουν την απαιτούμενη για την υλοποίησή τους χρηματοδότηση από το Δ� ΚΠΣ.

Το πλήρες κείμενο της Ερώτησης έχει ως εξής:

«Σύμφωνα με δημοσιεύματα του τοπικού τύπου (επισυνάπτονται), ο κ. Χρήστος Μαλαπάνης, επικεφαλής της μείζονος Μειοψηφίας του Νομαρχιακού Συμβουλίου της Νομαρχιακής Αυτοδιοίκησης Μεσσηνίας, παρουσίασε στοιχεία και έθεσε σοβαρά ζητήματα για την κατάσταση του εσωτερικού οδικού δικτύου του Νομού, το οποίο παρουσιάζει εικόνα εγκατάλειψης και σοβαρές καθυστερήσεις:

� για τα 3 από τα 5 τμήματα του Περιφερειακού Δακτυλίου Καλαμάτας δεν υπάρχουν μελετητές, για το 4ο υπάρχει μελετητής αλλά η διαδικασία δεν προχωρά,

� 10 από τις 13 μελέτες που προωθεί η Νομαρχιακή Αυτοδιοίκηση Μεσσηνίας παρουσιάζουν καθυστέρηση (4 από τις 13 δεν έχουν προχωρήσει καθόλου, ενώ 6 από τις 13 δεν έχουν ακόμα προκηρυχθεί)

� προβλήματα και σοβαρές καθυστερήσεις παρουσιάζονται στα έργα Καλαμάτα-Ριζόμυλος, Ριζόμυλος-Πύλος-Κορώνη, Καλαμάτα-Αρεόπολη, Φιλιατρά-Μεθώνη, Μεσσήνη-Σκάλα (για το κομμάτι Μεσσήνη-Εύα), Λάμπαινα-Αρχαία Μεσσήνη και Αρσινόη- αρχαιολογικός χώρος, Τουλούπα Χάνι �διασταύρωση Μεταξάδα (ιδίως για το Χατζή-Χώρα), Φιλιατρά � Αγία Κυριακή- Μαραθούπολη, Καλαμάτα- Κιτριές, Κυπαρισσία- Ραυτόπουλο, Ρεματιά- Μάλθη-Αετός, Βελτίωση 29ης επαρχιακής οδού μέχρι το Σιδηρόκαστρο.

Εάν δεν σημειώνονταν οι σοβαρές καθυστερήσεις στις μελέτες των παραπάνω έργων, τα έργα αυτά θα μπορούσαν ήδη να έχουν χρηματοδοτηθεί από το Γ� ΚΠΣ και όχι να παραπέμπονται στο Δ� ΚΠΣ, από το οποίο θα απομείνουν, μετά τα έργα-γέφυρες αξίας 50 εκ. ευρώ, μόνο 60 εκ. ευρώ για οδικά έργα και αυτό για ολόκληρη την Περιφέρεια Πελοποννήσου!

Επειδή η τουριστική και η γενικότερη ανάπτυξη του νομού Μεσσηνίας δεν εξαντλείται στους μεγάλους εθνικούς οδικούς άξονες, για την ολοκλήρωση των οποίων θα περιμένουμε αρκετά χρόνια ακόμα, αλλά προϋποθέτει ασφαλές, επαρκές και σύγχρονο εσωτερικό οδικό δίκτυο, με προτεραιότητα σε οδικούς άξονες άμεσης προτεραιότητας για την τουριστική μας ανάπτυξη, όπως ο άξονας Ριζόμυλος-Πύλος-Μεθώνη,

Επειδή υπάρχει σοβαρό πρόβλημα ολοκλήρωσης των μελετών, προκειμένου να ενταχθούν τα έργα έστω και στο Δ� ΚΠΣ και να διασφαλιστούν οι αναγκαίοι πόροι για την υλοποίησή τους,

Ερωτώνται οι κ.κ. Υπουργοί:

  • Τι μέτρα προτίθενται να λάβουν για την επίσπευση των αναγκαίων μελετών και για τη διάθεση της αναγκαίας συμπληρωματικής χρηματοδότησης, όπου αυτή απαιτείται, για τα προαναφερθέντα έργα του εσωτερικού οδικού δικτύου της Μεσσηνίας;

  • Θα μεριμνήσουν ώστε να ενταχθεί η υλοποίηση του άξονα Ριζόμυλος-Κορώνη για άμεση χρηματοδότηση από το Γ� ΚΠΣ;

  • Ποια από τα παραπάνω έργα του εσωτερικού οδικού δικτύου προτίθενται να εντάξουν στο Δ� ΚΠΣ; »