ΗΜΕΡΟΜΗΝΙΑ | 18/9/2008 |
Εφημερίδα ΘΑΡΡΟΣ 18 Σεπτεμβρίου 2008 Εφημερίδα ΕΛΕΥΘΕΡΙΑ 18 Σεπτεμβρίου 2008 Εφημερίδα ΦΩΝΗ 18 Σεπτεμβρίου 2008 Εφημερίδα ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ 18 Σεπτεμβρίου 2008 Εφημερίδα ΣΗΜΑΙΑ 18 Σεπτεμβρίου 2008 «Εύγλωττη Σιωπή» του Υπουργού Μεταφορών για το σιδηροδρομικό δίκτυο της Πελοποννήσου. Ο Υπουργός Μεταφορών και Επικοινωνιών κ. Χατζιδάκης, «απάντησε» με σοβαρή καθυστέρηση σε Ερώτηση και Αίτηση Κατάθεσης Εγγράφων, καθώς και σε Αναφορά που κατέθεσε στη Βουλή ο Δημήτρης Κουσελάς. Με αυτές ο Μεσσήνιος βουλευτής έθετε σημαντικά ερωτήματα για την πορεία των έργων ανακαίνισης, τη σωστή εκτέλεση των συμβάσεων, την επαναλειτουργία και τη γενικότερη προοπτική της σιδηροδρομικής γραμμής Κορίνθου-Τρίπολης-Καλαμάτας. Σχολιάζοντας τις πανομοιότυπες «απαντήσεις» του κ. Υπουργού και στην Ερώτηση και στην Αναφορά του, ο κ. Κουσελάς έκανε την ακόλουθη δήλωση: « Η επιμελής φροντίδα του κ. Υπουργού να αποφύγει κάθε συγκεκριμένη απάντηση στα ερωτήματά μου για την επαναλειτουργία και τη γενικότερη τύχη της γραμμής Κορίνθου-Τρίπολης-Καλαμάτας, η απλή επισύναψη των συμβάσεων με τους εργολήπτες και η εύγλωττη σιωπή του για τις ενέργειες που έκανε ο ΟΣΕ για την προάσπιση των συμφερόντων του, τη διασφάλιση της ομαλής εκτέλεσης των έργων ανακαίνισης της γραμμής, τον έλεγχο υπερβάσεων και για την είσπραξη των οφειλόμενων ρητρών για τις σοβαρές καθυστερήσεις, σημαίνουν πολλά. ‘Οσον αφορά στην πανομοιότυπη απάντησή του στην Αναφορά μου για τη δρομολογούμενη κατάργηση του σιδηροδρομικού δικτύου Κορίνθου-‘Αργους-Τρίπολης, ο κ. Υπουργός δυστυχώς επιβεβαιώνει τα λεγόμενα των συνδικαλιστών του ΟΣΕ, οι οποίοι διαβλέπουν κίνδυνο ολικής υποβάθμισης και εκτροχιασμού του σιδηρόδρομου στην Πελοπόννησο, προς όφελος ιδιωτικών συμφερόντων. Ο επανασχεδιασμός του Υπουργείου, με βάση «κριτήρια πληρότητας» (που μόνο τη λογική της «καθολικής υπηρεσίας» και της προώθησης του σιδηρόδρομου ως σύγχρονου, οικολογικού και ολοκληρωμένου μέσου μεταφοράς πολιτών και εμπορευμάτων δεν υπηρετούν), ακολουθεί την ίδια μεθόδευση και σηματοδοτεί για τον ΟΣΕ την ίδια, δυστυχώς, τύχη, όπως έγινε με την Ολυμπιακή. Οι τοπικές κοινωνίες, οι φορείς και οι πολίτες της Πελοποννήσου δεν πρέπει να επιτρέψουμε να γίνει ο ΟΣΕ «νέα Ολυμπιακή», ούτε η Πελοπόννησος να παραμείνει αποκλειστικά εξαρτημένη από τις συνεχώς ακριβότερες οδικές μεταφορές. »
|