Δημήτρης Κουσελάς Δημήτρης Κουσελάς

ΗΜΕΡΟΛΟΓΙΟ

Τύπος

ΗΜΕΡΟΜΗΝΙΑ 13/4/2010

Εφημερίδα ΕΛΕΥΘΕΡΙΑ 13 Απριλίου 2010
Επιστολή Κουσελά σε Ρέππα για τους δρόμους της Πυλίας.

Εφημερίδα ΦΩΝΗ 13 Απριλίου 2010
ΠΑΡΕΜΒΑΣΗ ΤΟΥ ΔΗΜΗΤΡΗ ΚΟΥΣΕΛΑ ΣΕ ΡΕΠΠΑ
Οδικοί άξονες της Μεσσηνίας να ενταχθούν σε
τομεακό πρόγραμμα του υπουργείου.


Εφημερίδα ΘΑΡΡΟΣ 13 Απριλίου 2010

 

Δ. ΚΟΥΣΕΛΑΣ
Παρέμβαση για ένταξη οδικών αξόνων Μεσσηνίας σε τομεακό πρόγραμμα.

 

Ο Βουλευτής Μεσσηνίας του ΠΑΣΟΚ κ. Δημήτρης Κουσελάς, με επιστολή του στον Υπουργό Υποδομών, Μεταφορών και Δικτύων κ. Δημήτρη Ρέππα,  ζητά την ένταξη των οδικών αξόνων «Καλαμάτα-Ριζόμυλος-Πύλος-Μεθώνη» και «Σουληνάρι-Κρεμμύδια-Κορυφάσιο» σε τομεακό Πρόγραμμα του Υπουργείου.

 

Όπως εξηγεί, μεταξύ άλλων, στην επιστολή:

 

Οι οδικοί άξονες Καλαμάτα-Ριζόμυλος-Πύλος-Μεθώνη και Σουληνάρι-Κρεμμύδια-Κορυφάσιο, αποτελούν κομβικές και απολύτως απαραίτητες οδικές υποδομές για τον Νομό Μεσσηνίας, σε συνδυασμό δε με τους ήδη υλοποιούμενους μεγάλους εθνικούς άξονες της Πελοποννήσου και με τη διενέργεια τουριστικών επενδύσεων ιδιαίτερης σημασίας, που θα αναδείξουν το αναπτυξιακό δυναμικό και τα σημαντικά πλεονεκτήματα του Νομού σε φυσικούς και πολιτιστικούς πόρους. 

 

Ειδικότερα:

 

-           Ο οδικός άξονας Ριζόμυλου-Καλαμάτας, μήκους 15 χλμ αφορά σε νέα χάραξη και αντικαθιστά τμήμα της υφιστάμενης Ε.Ο. Καλαμάτας-Πύλου, η οποία δεν ανταποκρίνεται σε σύγχρονες προδιαγραφές ασφαλούς και λειτουργικής διέλευσης. Με τον σχεδιαζόμενο νέο άξονα, κόστους 45 εκατ. ευρώ πλέον ΦΠΑ, για τον οποίο ήδη έχουν εκπονηθεί ή ολοκληρώνονται οι αναγκαίες μελέτες, θα εξασφαλίσει ταχεία και ασφαλή σύνδεση της Καλαμάτας με την Πύλο.  

-           Τα έργα χάραξης και αναβάθμισης στους οδικούς άξονες Πύλου-Ριζόμυλου και Πύλου-Μεθώνης μήκους 25 χλμ και 10 χλμ αντίστοιχα και προϋπολογιζόμενου κόστους 55 εκατ. ευρώ πλέον ΦΠΑ και απαλλοτριώσεων, για τα οποία ήδη εκπονούνται μελέτες,  θα βελτιώσουν ουσιαστικά την οδική σύνδεση της Πύλου με τον Ριζόμυλο και τη Μεθώνη, σε συνδυασμό δε με τον νέο αυτοκινητόδρομο Κορίνθου-Τρίπολης-Καλαμάτας, θα αναβαθμίσουν σημαντικά τη συγκοινωνία της Νοτιοδυτικής Πελοποννήσου, συμβάλλοντας τα μέγιστα στην αξιοποίηση σημαντικών τουριστικών επενδύσεων και γενικότερα στην ανάπτυξη της ευρύτερης περιοχής.

-           Τέλος, ο οδικός άξονας Σουληνάρι-Κρεμμύδια-Κορυφάσιο, μήκους 14 χλμ, αφορά σε αναγκαία για την οδική ασφάλεια βελτίωση της υφιστάμενης 38ης επαρχιακής οδού, που αποτελεί βασικό άξονα της Δυτικής Μεσσηνίας, αφού συνδέει δυο βασικούς εθνικούς οδικούς άξονες, την Ε.Ο. αρ. 82 «Σπάρτη-Καλαμάτα-Μεσσήνη-Βελίκα-Χατζή-Πύλος με την Ε.Ο. αρ. 9 «Πάτρα-Πύργος-Κυπαρισσία-Πύλος-Μεθώνη» και συνάμα εξυπηρετεί την ΠΟΤΑ Ρωμανού. Το κόστος του έργου, συμπεριλαμβανομένων των απαλλοτριώσεων, προϋπολογίζεται σε 8 εκατ. ευρώ πλέον ΦΠΑ, έχουν δε εκπονηθεί  ή είναι σε εξέλιξη οι απαιτούμενες μελέτες.

 

Η υλοποίηση αυτών των έργων, συνολικού προϋπολογιζόμενου κόστους 110 εκατ. ευρώ,  αποτελεί, χωρίς αμφιβολία, κρίσιμο ζητούμενο για την ανάπτυξη του Νομού Μεσσηνίας, αλλά και πάνδημο αίτημα  των φορέων της. Για τούτο παρακαλώ να μεριμνήσετε για την κατά προτεραιότητα ένταξή τους σε κατάλληλο τομεακό Πρόγραμμα του Υπουργείου σας, διότι είναι  εξαιρετικής και πολύπλευρης σημασίας για την τουριστική και τη γενικότερη ανάπτυξη, αλλά και για την απασχόληση στον Νομό Μεσσηνίας.

 

Ευχαριστώ εκ των προτέρων για το ενδιαφέρον και την προσοχή σας. Είμαι στη διάθεσή σας για οποιαδήποτε διευκρίνιση χρειαστεί για τα θέματα αυτά.  »