Δημήτρης Κουσελάς Δημήτρης Κουσελάς

ΗΜΕΡΟΛΟΓΙΟ

Τύπος

ΗΜΕΡΟΜΗΝΙΑ 14/11/2008

Εφημερίδα ΣΗΜΑΙΑ 14 ΝΟΕΜΒΡΙΟΥ   2008

"Ερώτηση του Δημήτρη Κουσελά για την αναγκαία επαναλειτουργία δρομολογίων του ΟΣΕ."
 
Εφημερίδα ΕΛΕΥΘΕΡΙΑ 14 ΝΟΕΜΒΡΙΟΥ 2008
"Ερώτηση του Δημήτρη Κουσελά για δρομολόγια του τρένου."
 
Εφημερίδα ΦΩΝΗ 14 ΝΟΕΜΒΡΙΟΥ   2008
"Ερώτηση του Βουλευτή Δημ. Κουσελά για τον ΟΣΕ"
"Ερώτηση του Δημήτρη Κουσελά για την αναγκαία επαναλειτουργία δρομολογίων του ΟΣΕ."
 
Εφημερίδα ΜΕΣΣΗΜΙΑΚΟΣ ΛΟΓΟΣ 20 ΝΟΕΜΒΡΙΟΥ   2008
"Ερώτηση του Δημ. Κουσελά στη Βουλή"
"Αναγκαία η επαναλειτουργία δρομολογίων του ΟΣΕ."
 
Εφημερίδα ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ   14 ΝΟΕΜΒΡΙΟΥ   2008
"Aναγκαία η επαναλειτουργία δρομολογίων του ΟΣΕ."
"Ο Βουλευτή ΠΑΣΟΚ, Δ. Κουσελάς, κατέθεσε ερώτηση Βουλή"
 
Εφημερίδα ΘΑΡΡΟΣ 14 ΝΟΕΜΒΡΙΟΥ   2008
"Ερώτηση του Βουλευτή Δημ. Κουσελά για τα δρομολόγια του ΟΣΕ
 
Ο βουλευτής Μεσσηνίας του ΠΑΣΟΚ κ. Δημήτρης Κουσελάς, κατέθεσε Ερώτηση στη Βουλή, προς τον Υπουργό Μεταφορών και Επικοινωνιών, ζητώντας να πληροφορηθεί τους λόγους της διακοπής κυκλοφορίας των αμαξοστοιχιών 309 Καλαμάτας-Καλού Νερού-Πύργου-Πατρών-Κιάτου και 308 Κιάτου-Πάτρας-Πύργου-Καλού Νερού-Καλαμάτας στο κομμάτι που δεν επηρεάζεται από τα έργα στο Διακοπτό και κατά πόσον είναι στις προθέσεις της ΤΡΑΙΝΟΣΕ να ενταχθούν τα δρομολόγια αυτά στη νέα δρομολογιακή περίοδο. Επίσης ζητά τη λήψη μέτρων για την αναγκαία στήριξη και αναβάθμιση του σιδηροδρομικού δικτύου της Πελοποννήσου .
 
Το πλήρες κείμενο της Ερώτησης έχει ως εξής:
 
«Τοπικοί φορείς και ειδικότερα ο Σύλλογος Φίλων Σιδηροδρόμου Μεσσηνίας, εκφράζουν την εύλογη ανησυχία τους για τη διακοπή των δρομολογίων των αμαξοστοιχιών 309 Καλαμάτας-Καλού Νερού-Πύργου-Πατρών-Κιάτου και 308 Κιάτου-Πάτρας-Πύργου-Καλού Νερού-Καλαμάτας, με επίσημη αιτιολογία τα εκτελούμενα έργα στην περιοχή του Διακοπτού από 3/11-19/12/2008.
 
Επειδή το συγκεκριμένο ζεύγος αμαξοστοιχιών εξυπηρετεί, πέραν των άλλων, και τις ανάγκες νυκτερινής μετακίνησης στο σύνολο του σιδηροδρομικού δικτύου της Μεσσηνίας, η διακοπή της κυκλοφορίας του συνεπάγεται τη δημιουργία σημαντικότατου κενού στην εξυπηρέτηση του επιβατικού κοινού, με ακύρωση στην πράξη της προαστιακής λειτουργίας του σιδηροδρομικού δικτύου στον εν λόγω Νομό.
 
Επειδή «ουδέν μονιμότερο του προσωρινού», οι τοπικοί φορείς εκφράζουν την ανησυχία μήπως η διακοπή κυκλοφορίας των αμαξοστοιχιών 308 και 309 γίνει μόνιμη, μια και από τις 10-12-2008 ξεκινά η νέα δρομολογιακή περίοδος της ΤΡΑΙΝΟΣΕ,
 
Επειδή η μη κυκλοφορία των εν λόγω αμαξοστοιχιών τουλάχιστον στο τμήμα Καλαμάτα-Καλό Νερό-Πύργος-Πάτρα-Καλό Νερό-Καλαμάτα δεν επηρεάζεται από τα εκτελούμενα έργα στο Διακοπτό, ούτε μπορεί να αιτιολογήσει τη διακοπή των δρομολογίων εντός του Νομού Μεσσηνίας,
 
Επειδή είναι διάχυτη η ανησυχία των πολιτών και των φορέων της Μεσσηνίας για τη διαφαινόμενη συστηματική απαξίωση του μετρικού δικτύου της Πελοποννήσου, με προφανείς συνέπειες για τη συνολική υποβάθμιση του σιδηροδρόμου, που σε άλλες χώρες της Ε.Ε. έχει πρωτεύοντα ρόλο, ως φθηνό και φιλικό στο περιβάλλον μέσο μεταφοράς πελατών και εμπορευμάτων,
 
Ερωτάται ο κ. Υπουργός:
 
- Γιατί επιλέχθηκε η «λύση» της διακοπής λειτουργίας των αμαξοστοιχιών 308 και 309, ακόμα και σε τμήματα που δεν επηρεάζονται από τα έργα στο Διακοπτό, με προφανείς συνέπειες για την εξυπηρέτηση του επιβατικού κοινού; - Προτίθεται να προχωρήσει στην άμεση επαναλειτουργία των εν λόγω δρομολογίων τουλάχιστον στο κομμάτι Πατρών-Καλαμάτας; - Θα ενταχθούν τα εν λόγω δρομολόγια στη νέα δρομολογιακή περίοδο της ΤΡΑΙΝΟΣΕ; - Τι μέτρα προτίθεται να λάβει για τη γενικότερη αναβάθμιση και την πληρέστερη αξιοποίηση του μετρικού δικτύου της Πελοποννήσου; »