Εφημερίδα ΦΩΝΗ 23 Οκτωβρίου 2009 "Λαβράκι" έβγαλε ο βουλευτής Δημ. Κουσελάς σε συνάντησή του με τους Ρέππα-Μαγκριώτη. Στις καλδένες πάει ο δρόμος της Τσακώνας. (Πρωτοσέλιδο)
Εφημερίδα ΘΑΡΡΟΣ 23 Οκτωβρίου 2009 Λόγω ποχρηματοδότησης καθυστερεί τοΠαραδείσια - Τσακώνα.
(Πρωτοσέλιδο)
Εφημερίδα ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ 23 Οκτωβρίου 2009 Ένα χρόνο πίσω ο "Παραδείσια- Τσακώνα" Συνάντηση Δ. Κουσελά Με Δ. Ρέππα και Γ. Μαγκριώτη για το εθνικό δίκτυο Τρίπολη- Καλαμάτα
Εφημερίδα ΕΛΕΥΘΕΡΙΑ 23 Οκτωβρίου 2009 (Πρωτοσέλιδο)
Μεγάλες καθυστερήσεις στο Παραδείσια- Τσακώνα
Μεγάλες καθυστερήσεις σημειώνονται στην κατασκευή του δρόμου Παραδείσια - Τσακώνα, το έργο έχει πάρει ήδη παράταση για ένα χρόνο, το Δημόσιο χρωστά στην κατασκευάστρια εταιρεία 10 εκ. ευρώ και μέχρι τις 31 Δεκεμβρίου θα πρέπει να βρεθούν άλλα 15 εκ. ευρώ. Αυτές είναι οι πρώτες κυβερνητικές εκτιμήσεις για το δρόμο, όπως τις μεταφέρει σε ανακοίνωση την οποία εξέδωσε ο βουλευτής Δ. Κουσελάς. Στην ίδια ανακοίνωση σημειώνεται πως στις αρχές του 2010 θα δοθεί στην κυκλοφορία το τμήμα Αθήναιο - Λεύκτρο και ότι προχωρούν κανονικά όλα τα έργα που προβλέπονται από τη σύμβαση παραχώρησης. Οπως έγινε γνωστό, ο κ. Κουσελάς είχε συνάντηση για την πορεία των έργων στον αυτοκινητόδρομο, με τον υπουργό Υποδομών Δημήτρη Ρέππα και τον υφυπουργό Γιάννη Μαγκριώτη. Από την ενημέρωση που έγινε προέκυψε ότι μέχρι τώρα έχει ολοκληρωθεί το 40% των εργασιών του τμήματος Παραδείσια - Τσακώνα. Σημειώνεται σοβαρή καθυστέρηση, αφού ο συμβατικός χρόνος ολοκλήρωσης ήταν η 31η Δεκεμβρίου 2009 και έχει δοθεί ήδη παράταση ενός χρόνου. Στην ανακοίνωση του κ. Κουσελά σημειώνεται ότι «η παράταση δεν οφείλεται σε τεχνικούς λόγους, αλλά στην υποχρηματοδότηση του έργου. Είναι χαρακτηριστικό ότι ενώ ο προϋπολογισμός του έργου είναι 87.000.000 ευρώ, έχουν πληρωθεί μόνο 30.700.000ευρώ και το Δημόσιο χρωστά στον εργολάβο 10.000.000 ευρώ για έργα που έχουν ήδη εκτελεστεί και δυστυχώς τα αντίστοιχα χρήματα δεν υπάρχουν στον εν λόγω κωδικό. Για να προχωρήσει απρόσκοπτα το έργο πρέπει, εκτός από αυτά, να εξευρεθούν μέχρι τις 31 Δεκεμβρίου τρέχοντος έτους άλλα 15εκατομμύρια ευρώ».Και ο κ. Κουσελάς προσθέτει ότι«είναι βέβαια φανερό ότι οι καθυ-στερήσεις συνεπάγονται και υπερβάσεις των συμβατικών κονδυλίων που προαναφέρθηκαν. Για τον προϋπολογισμό του 2009 τοΥΠΕΧΩΔΕ είχε ζητήσει 5,5 δισ. ευρώ. Η κυβέρνηση της Ν.Δ. είχε εγκρίνει μόνο 3,5 δισ. ευρώ. Συνεπώς, η υποχρηματοδότηση του σημαντικού αυτού έργου είναι αποτέλεσμα της μέχρι σήμερα ασκηθείσας κυβερνητικής πολιτικής».Σύμφωνα με την ίδια ανακοίνω-ση το έργο στο τμήμα Αθήναιο -Λεύκτρο «εκτελείται κανονικά και αναμένεται να ολοκληρωθεί μέχρι το τέλος του χρόνου, ώστε στις αρχές του 2010 να δοθεί στην κυκλοφορία. Κανονικά προχωράει και η υλοποίηση του συνόλου της σύμβασης παραχώρησης Τρίπολης -Καλαμάτας».Και η ανακοίνωση του πολιτικού γραφείου του Μεσσήνιου βουλευτή καταλήγει: «Μετά την ενημέρωση, ο κ. Κουσελάς κάλεσε τους υπουργούς να καταβάλουν κάθε δυνατή προσπάθεια για να μην υπάρξει καμία παραπέρα καθυστέρηση δηλώνοντας ότι θα έχουν τη συμπαράσταση όλων για να πάρουν τα απαιτούμενα κονδύλια από το υπουργείο Οικονομικών. Οι υπουργοί δεσμεύτηκαν ότι θα κάνουν ό,τι μπορούν για να εξασφαλιστούν τα απαραίτητα κονδύλια και η ομαλή χρηματοδότηση του έργου που είναι ζωτικής σημασίας για τη Νότια Ελλάδα και τη Μεσσηνία».