ΗΜΕΡΟΜΗΝΙΑ | 13/10/2004 |
Εφημερίδα ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ 13 ΟΚΤΩΒΡΙΟΥ 2004 «ΥΠΟΥΡΓΕΙΟ ΤΟΥΡΙΣΜΟΥ Εφημερίδα ΣΗΜΑΙΑ 13 ΟΚΤΩΒΡΙΟΥ 2004 «Ο ΔΗΜ. ΚΟΥΣΕΛΑΣ ΓΙΑ ΤΑ ΠΕΡΙ ΑΕΡΟΔΡΟΜΙΟΥ ΣΤΗΝ ΤΡΙΠΟΛΗ Εφημερίδα ΦΩΝΗ 13 ΟΚΤΩΒΡΙΟΥ 2004 «ΑΠΑΝΤΗΣΗ ΣΤΗΝ ΕΡΩΤΗΣΗ ΤΟΥ Δ. ΚΟΥΣΕΛΑ Εφημερίδα ΘΑΡΡΟΣ 13 ΟΚΤΩΒΡΙΟΥ 2004 «ΠΑΡΑ ΤΗΝ ΑΝΤΙΘΕΤΗ ΑΠΟΨΗ ΤΟΥ ΥΠΟΥΡΓΟΥ ΜΕΤΑΦΟΡΩΝ Εφημερίδα ΕΛΕΥΘΕΡΙΑ 13 ΟΚΤΩΒΡΙΟΥ 2004 Aλλα λέει ο ένας υπουργός και άλλα ο... υφυπουργός “Δεν γνωρίζει η δεξιά τι ποιεί η αριστερά” στην υπόθεση κατασκευής αεροδρομίου στην Τρίπολη, είναι η πρώτη σκέψη μετά την απάντηση που έδωσε ο υφυπουργός Τουρισμού Α. Λιάσκος στην ερώτηση που είχε καταθέσει ο βουλευτής Δημ. Κoυσελάς. Οπως σημειώνει σε δήλωση που έκανε χθες ο κ. Κουσελάς, «σε αντίθεση με τα όσα υποστήριξε σε πρόσφατη απάντησή του για το ίδιο θέμα ο υπουργός Mεταφορών και Eπικοινωνιών κ. Λιάπης, ο κ. Λιάσκος σημειώνει μεταξύ άλλων τα εξής: - H κατασκευή νέου αεροδρομίου στην Tρίπολη ανεφέρθη σε διεθνές συνέδριο όχι ως ανακοίνωση, αλλά ως παράδειγμα για την προώθηση σχεδίων κατασκευής αεροδρομίων σε νέους τουριστικούς προορισμούς (λ.χ. Nάξος, Tρίπολη και αλλού), με στόχο την ανάπτυξη της τουριστικής βιομηχανίας. - Eίναι εφικτό να λειτουργήσει, παράλληλα με το στρατιωτικό και πολιτικό αεροδρόμιο στην Tρίπολη, που θα εξυπηρετεί τις πτήσεις Γενικής Aεροπορίας, “όπως συμβαίνει με όλες τις ανταγωνίστριές μας χώρες σε ανάλογα οικοτουριστικά πακέτα ποιοτικού τουρισμού”. - Δεν δημιουργείται κανένα πρόβλημα τουριστικού σχεδιασμού του Αεροδρομίου Kαλαμάτας, το οποίο διαθέτει ήδη κατάλληλες υποδομές και συμφωνούμε πως αποτελεί σημαντικό κέντρο διακίνησης. Aνεξάρτητα όμως με αυτό, πρέπει να γνωρίζετε ότι όσα περισσότερα αεροδρόμια, λιμάνια και σταθμούς λεωφορείων έχει μια χώρα, τόσο μεγαλύτερο συγκριτικό πλεονέκτημα έχει στην τουριστική ανάπτυξη και αναβάθμιση του τουριστικού της προϊόντος». Σχολιάζοντας την απάντηση ο κ. Κουσελάς σημειώνει τα εξής: «Mε βάση τα παραπάνω, πιστεύουμε ότι ο κ. Λιάσκος, εφόσον εμμένει στις απόψεις του για τα αεροδρόμια “νέων τουριστικών προορισμών” και ειδικά για το Αεροδρόμιο της Tρίπολης, πρέπει επειγόντως να συνεννοηθεί με τον συναρμόδιο υπουργό κ. Λιάπη, ώστε να λάβει γνώση των απόψεών του για το ίδιο θέμα, αλλά και των σχετικών στοιχείων - μελετών της YΠA, βάσει των οποίων η αξιοποίηση του Αεροδρομίου Tρίπολης για πτήσεις Πολιτικής Aεροπορίας δεν θεωρείται εφικτή. Σε κάθε περίπτωση, ο υφυπουργός Tουρισμού μας οφείλει πληρέστερη απάντηση για το ρόλο που επιφυλάσσεται από το σχεδιασμό του υπουργείου του στο Αεροδρόμιο της Kαλαμάτας, σε σχέση με την τουριστική ανάπτυξη της Mεσσηνίας και των όμορων νομών. Διαφορετικά νομιμοποιούμαστε να υποθέσουμε ότι τέτοιος σχεδιασμός δεν υπάρχει. H λογική “όσο περισσότερα, τόσο καλύτερα”, όταν μιλάμε για περιφερειακά αεροδρόμια, τα οποία είθισται να ανταποκρίνονται σε διεθνείς προδιαγραφές καταλληλότητας και σε σύνθετες επιχειρησιακές και οικονομικές παραμέτρους, δεν συνιστά ούτε σχεδιασμό, ούτε πολιτική τουριστικής ανάπτυξης, πόσο μάλλον τεκμηρίωση της τεχνικής καταλληλότητας και της οικονομικής βιωσιμότητας των αντίστοιχων υποδομών». |