ΗΜΕΡΟΜΗΝΙΑ | 8/10/2004 |
Εφημερίδα ΕΛΕΥΘΕΡΙΑ 08 ΟΚΤΩΒΡΙΟΥ 2004 "Ερώτηση για το Εργαστήρι Ειδικής Επαγγελματικής Εκπαίδευσης" Εφημερίδα ΘΑΡΡΟΣ 08 ΟΚΤΩΒΡΙΟΥ 2004 "Ερώτηση Κουσελά στην Υπουργό Παιδείας Εφημερίδα ΦΩΝΗ 08 ΟΚΤΩΒΡΙΟΥ 2004 "ΕΡΩΤΗΣΗ ΚΟΥΣΕΛΑ ΣΤΗΝ ΥΠΟΥΡΓΟ ΠΑΙΔΕΙΑΣ Εφημερίδα ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ 08 ΟΚΤΩΒΡΙΟΥ 2004 "Ερώτηση για το κτίριο του Εργαστηρίου Ειδικής Επαγγελματικής Εκπαίδευσης" Εφημερίδα ΣΗΜΑΙΑ 08 ΟΚΤΩΒΡΙΟΥ 2004 ΕΡΩΤΗΣΗ ΔΗΜ. ΚΟΥΣΕΛΑ ΣΤΗΝ ΥΠΟΥΡΓΟ ΠΑΙΔΕΙΑΣ w Ο Βουλευτής Μεσσηνίας του ΠΑΣΟΚ κ. Δημήτρης Κουσελάς, κατέθεσε χθες στη Βουλή Ερώτηση, προς την Υπουργό Εθνικής Παιδείας, με θέμα την κατασκευή κτιρίου από τον ΟΣΚ και την κάλυψη των ελλείψεων του Εργαστηρίου Ειδικής Επαγγελματικής Εκπαίδευσης και Κατάρτισης (Ε.Ε.Ε.Ε.Κ) Καλαμάτας, σε εκπαιδευτικό και βοηθητικό προσωπικό. Το πλήρες κείμενο της Ερώτησης έχει ως εξής: «Το Εργαστήριο Ειδικής Επαγγελματικής Εκπαίδευσης και Κατάρτισης, το οποίο λειτουργεί στην Καλαμάτα και καλύπτει τις ανάγκες δευτεροβάθμιας εκπαίδευσης και κατάρτισης νέων με ειδικές ανάγκες, ηλικίας 13-25 ετών, στεγάζεται, ελλείψει δικού του κτιρίου, στο κτίριο του Πρωτοβάθμιου αντίστοιχου ειδικού Σχολείου. Στο ΕΕΕΕΚ έχουν παραχωρηθεί 2 αίθουσες, στις οποίες λειτουργούν 4 τμήματα, ενώ 3 επιπλέον τμήματα αναγκάζονται να κάνουν μάθημα στο διάδρομο, χωρίς οι μαθητές να έχουν καθόλου πρόσβαση σε αυλή. Συνολικά εκπαιδεύονται 50 μαθητές με ειδικές ανάγκες και τον προσεχή Ιούνιο αναμένεται να εγγραφούν άλλοι 15. Για την κατασκευή κατάλληλου κτιρίου για το ΕΕΕΕΚ, ο Δήμος Καλαμάτας έχει διαθέσει οικόπεδο 2,5 στρεμμάτων, στην Αγία Κυριακή. Τον Φεβρουάριο του 2004 η Ν.Α. Μεσσηνίας ζήτησε από το ΥΠΕΠΘ τη διάθεση της απαιτούμενης πίστωσης για την κατασκευή του κτιρίου του ΕΕΕΕΚ από τον ΟΣΚ, ο οποίος εξήγγειλε ότι ανέλαβε και θα προχωρήσει στην κατασκευή του, χωρίς έκτοτε να υπάρξει καμία εξέλιξη. Πέραν του σοβαρότατου κτιριακού προβλήματος, που εκ των πραγμάτων θα οδηγήσει το ΕΕΕΚ σε πλήρη αδυναμία να υποδεχθεί νέους μαθητές, οι γονείς των μαθητών διαμαρτύρονται για την έλλειψη απαραίτητων ειδικοτήτων εκπαιδευτικών, όπως κοινωνικής λειτουργού, ψυχολόγου, ειδικού συμβούλου επαγγελματικού προσανατολισμού, ενώ υπάρχουν ελλείψεις σε εξειδικευμένο βοηθητικό προσωπικό (επιμελήτριες υγείας, νοσηλευτικό προσωπικό κ.α.) Επειδή τα παραπάνω δημιουργούν σοβαρά προβλήματα συνθηκών και πρόσβασης στη μάθηση σε μια ιδιαίτερα ευαίσθητη ομάδα μαθητών, που αξίζει το ενδιαφέρον και την υποστήριξη όλων μας, ΕΡΩΤΑΤΑΙ Η ΚΥΡΙΑ ΥΠΟΥΡΓΟΣ:
|