Δημήτρης Κουσελάς Δημήτρης Κουσελάς

ΗΜΕΡΟΛΟΓΙΟ

Τύπος

ΗΜΕΡΟΜΗΝΙΑ 25/6/2004
Εφημερίδα ΕΛΕΥΘΕΡΙΑ 25 Ιουνίου 2004

"ΜΕ ΑΝΑΦΟΡΑ Δ. ΚΟΥΣΕΛΑ
Στη Βουλή το υπόμνημα του ΣΟΠΤ για το σιδηρόδρομο"

Εφημερίδα ΦΩΝΗ  25 Ιουνίου 2004

"ΑΝΑΦΟΡΑ ΚΟΥΣΕΛΑ ΣΤΗ ΒΟΥΛΗ
Η απαράδεκτη κατάσταση του σιδηροδρομικού
δικτύου και η αξιοποίηση των railbus"

Εφημερίδα ΣΗΜΑΙΑ 25 Ιουνίου 2004

"Αναφορά στη Βουλή του Δημ. Κουσελά για το railbus

Εφημερίδα ΘΑΡΡΟΣ  25 Ιουνίου 2004

"Αναφορά Κουσελά για αξιοποίηση railbus στη γραμμή Καλαμάτας - Κυπαρισσίας"

Εφημερίδα ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ  25 Ιουνίου 2004

                      Στη Βουλή η προβληματική κατάσταση του σιδηροδρόμου

                                 ΑΝΑΦΟΡΑ ΚΟΥΣΕΛΑ ΓΙΑ ΤΗΝ ΑΞΙΟΠΟΙΗΣΗ ΤΩΝ RAILBUS
                             ΣΤΗ ΓΡΑΜΜΗ ΚΑΛΑΜΑΤΑΣ - ΚΥΠΑΡΙΣΣΙΑΣ

Ο βουλευτής Μεσσηνίας του ΠΑΣΟΚ κ. Δημήτρης Κουσελάς, κατέθεσε χθες αναφορά στη Βουλή, προς τον υπουργό Μεταφορών και Επικοινωνιών, για την αντιμετώπιση της προβληματικής κατάστασης και για τον αναγκαίο εκσυγχρονισμό του σιδηροδρομικού δικτύου Πελοποννήσου, αλλά και για την άμεση αξιοποίηση από τον ΟΣΕ τροχαίου υλικού (rail bus), τα οποία παραμένουν στα μηχανοστάσια, ενώ θα μπορούσαν ήδη να έχουν δοθεί στην κυκλοφορία, στη γραμμή Καλαμάτας - Κυπαρισσίας.

Ειδικότερα, ο βουλευτής Μεσσηνίας του ΠΑΣΟΚ υιοθέτησε σχετικό αίτημα του Συντονιστικού Οργάνου Παραγωγικών Τάξεων Ν. Μεσσηνίας, σύμφωνα με το οποίο πρέπει να αντιμετωπιστεί άμεσα η απαράδεκτη κατάσταση στο σιδηροδρομικό δίκτυο Πελοποννήσου, ειδικά δε τα θέματα πυκνότητας δρομολογίων, στάσεων, κατάστασης των γραμμών, αλλά και το θέμα της αξιοποίησης, επιτέλους, του νέου τροχαίου υλικού (railbus) που προμηθεύτηκε ο ΟΣΕ, υλικού που παραμένει ακόμα αναξιοποίητο στα αμαξοστάσια, ενώ οι συμπολίτες μας εξυπηρετούνται από πεπαλαιωμένα τρένα, στη γραμμή Καλαμάτας-Κυπαρισσίας.

Ο Δημήτρης Κουσελάς το Φεβρουάριο του 2003, σε επαφές του με τον Πρόεδρο της Πανελλήνιας Ομοσπονδίας Σιδηροδρομικών και με τον τότε Διευθύνοντα Σύμβουλο του ΟΣΕ, το Φεβρουάριο του 2003, είχε θέσει το θέμα της προμήθειας και της δρομολόγησης των railbus, αλλά και τη σημασία της γενικότερης αναβάθμισης των γραμμών Αθήνας-Τρίπολης -Καλαμάτας και Αθήνας-Πάτρας-Κυπαρισσίας.

Όπως σημειώνει ο βουλευτής "η τότε Διοίκηση του ΟΣΕ δεσμεύτηκε τόσο για την αναβάθμιση του σιδηροδρομικού δικτύου, όσο και για την προμήθεια και δρομολόγηση των railbus. Η νέα Διοίκηση του ΟΣΕ και το αρμόδιο Υπουργείο έχουν, άραγε, άλλες επιλογές;"